Waardering van Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam op 19 november 2020

9.7
  • Dementie

Mijn moeder woont hier nu ruim een jaar en is zeer tevreden. Volgens haar zijn alle medewerkers lief, kundig en behulpzaam en doen ze hun werk met plezier en stralen dat ook uit en staan ze onder leiding van een goed samenwerkend stel teamleiders. Het is een gezellig huis met veel verschillende activiteiten, binnen en buiten het huis, voor elk wat wils. Ook nu in de coronacrisis wordt er hard gewerkt om de mensen te vermaken, en niet te laten vereenzamen. Dit gebeurt nu grotendeels binnen en vaak individueel om besmettingen door het virus te voorkomen. Dit komt mede door een team Welzijn dat zich daar mee, apart van de zorg bezighoudt. Kortom een fijn huis op een zeer centraal deel van Zaandam, zoals centrum, ziekenhuis, oogcentrum. Ik beveel het zeker aan!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling! Ontzettend fijn om te mogen vernemen. We zullen er zorg voor dragen dat team Welzijn op de hoogte wordt gebracht van uw positieve woorden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Mennistenerf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.