Waardering van Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam op 4 november 2017

8.8
  • Gebroken heup

mijn schoonvader kon na een heupoperaties nog niet naar huis, gelukkig was in Mennistenerf een KDO kamer vrij.Wat een geweldige zorginstelling is dat. Als je binnen komt, wordt je meteen vriendelijk te woord gestaan door een receptie medewerker.De verzorging is vriendelijk en vakkundig. Het woord nee komt niet voor in hun woordenboek.Er is nog een eigen keuken, je kunt elke dag je menu zelf samenstellen. Mijn schoonvader maakt hier nog 5 dagen per week gebruik van. Het wordt door hun eigen vervoer bezorgd. Mijn schoonvader had er wel willen blijven, helaas heeft hij nog geen indicatie. Hij maakt wel gebruik van de zondag middag activiteit. hier ontmoet hij oude bekenden en samen luisteren ze na murziekoptredens. Voor 4 euro heeft mijn schoonvader elke week een geweldige zondag middag.Namens mijn schoonvader wil ik het personeel en vrijwilligers hartelijk bedanken!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam

Dank voor het delen van deze mooie ervaring en wat leuk dat u niet alleen onze medewerkers bedankt maar ook al onze vrijwilligers. Het klopt dat wij een hele groep vrijwilligers hebben die maaltijden, die in onze eigen keuken bereid worden, in Zaandam rondbrengen. Ik breng uw complimenten over. Dank.
Vriendelijke groet, Corien Bosveld, manager zorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Mennistenerf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.