Waardering van Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam op 17 oktober 2017

Nadat ik mij door omstandigheden moest ontfermen over mijn 88 jaar oude tante -en ten einde raad was want wie wil er nu naar een verzorgingshuis- via aanbevelingen van kennissen bij Mennistenerf uitgekomen. Bij dit verzorgingshuis ben je geen nummer maar gewoon een mens. Lief personeel, persoonlijke aandacht en goede zorg zijn wat mij betreft de belangrijkste kenmerken van dit nieuwe "thuis" van mijn tante. Ze heeft een groot deel van haar eigen spulletjes mee en een ruime en lichte kamer (ofbeter: appartement) en doet volop mee aan alle activiteiten. Misschien is zij nu zelfs gelukkiger dan eerst, maar dat kan ik natuurlijk niet voor haar zeggen. Ik weet uit haar verhalen wel dat zij prima op haar plek is. Bedankt Mennistenerf !

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam

Een mooie ervaring, dank voor het delen. Blij om te horen dat uw tante zich op haar plek voelt bij ons en zo vol op mee doet aan de activiteiten. Het is vaak een moeilijke stap om in een zorgcentrum te gaan wonen; je welkom voelen, aandacht en gastvrijheid kan daarin een belangrijke bijdrage leveren.
Vriendelijke groet, Corien Bosveld, manager zorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Mennistenerf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.