Waardering van Marga Klompé, locatie Pronsweide - Winterswijk op 22 februari 2019

• Gebroken heup

Op het moment dat je afhankelijk wordt van 24 uurs zorg, altijd zelfstandig gewoond met enige thuiszorg en dan breek je een heup, krijg je ineens met allerlei instanties te maken. Al die zgn. intake gesprekken, om dol van te worden. Ziekenhuis, revalidatie, tijdelijke zorgplek buiten de gemeente en dan uiteindelijk op de plek waar je mag blijven. Na enige gewenning kan ik zeggen dat de verpleging in de Pronsweide lief en begripvol is, ik kan en mag mijn wensen kenbaar maken en er wordt naar gehandeld. Het eten is prima en er is leuke en afwisselende dagbesteding. Kortom ik heb het als 90 jarige ondanks mijn beperkingen prima naar mijn zin. En dat is alweer ruim een jaar zo.

Bent u of werkt u voor Marga Klompé, locatie Pronsweide? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.