Waardering van Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Mariahof - Oldenzaal op 24 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.2

Ik ben tevreden over de zorg voor mijn moeder. Ik zie dat ze het hier naar haar zin heeft. Ze zegt dat zelf en straalt dat ook uit. Ik vind de zorgverleners heel lief en betrokken. Zo weten zij wie haar kinderen zijn en ook spelen zij in op haar interesses, zoals spelletjes en muziek. Dat geeft me een veilig gevoel. 's Avonds is ze met name wel eens eenzaam. Er is dan ook veel minder personeel. Ik word goed gehoord. Als ik iets heb kan ik altijd terecht en ook kan ik altijd bellen. De medewerkers denken steeds mee en geven advies. Als zij iets hebben dan bellen ze mij. Er heerst een gezellige sfeer door de meubels en kleedjes van vroeger en de tegeltjes aan de muur.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Mariahof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.