Waardering van Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Mariahof - Oldenzaal op 21 februari 2017 interview

Toen mijn vader bij deze instelling net kwam wonen, werden wij heel goed ontvangen. Alles werd heel goed besproken en de overdracht vanuit een andere instelling, verliep prima. Hierover zijn wij als familie heel tevreden. De locatie is precies, wat wij ons daarbij hadden voorgesteld. Het is een prachtgebouw met ruime kamers. Er is een huiskamer voor gezamenlijk gebruik, met een keuken. Daar wordt gekookt door het verplegend personeel en ook samen gegeten met de andere bewoners. Ik vind het fijn, dat het eten ter plekke wordt bereid. Mijn vader vindt het eten daar prima. Hij brengt veel tijd door in de huiskamer en heeft daar zelfs zijn hoekje. Op de begane grond van het pand is er ook ruimte oftewel de recreatie zaal, waar je ook gezellig kan zitten. Daar vinden de activiteiten plaats, zoals een carnavalsviering en andere feestelijke gelegenheden, zoals Sinterklaas- en Kerstviering. Wij, als familie worden goed geïnformeerd door het personeel. Eén keer in de twee maanden vindt er een multi- disciplinair overleg plaats. Hierbij wordt de stand van zaken betreffende mijn vader geëvalueerd en besproken met de arts en het verplegend personeel. Als contactpersoon kan ik alles bespreekbaar maken. Dat is fijn. Ik vind het ook heel fijn, dat ik toegang heb tot het medische dossier van mijn vader, op afstand. Wij wonen namelijk heel ver van mijn vader vandaan. De dagelijkse gang van zaken, bijvoorbeeld de psychische- en geestelijke gesteldheid van hem wordt door het personeel gerapporteerd. Dat ervaren wij als erg prettig. Via een link, krijg je een sms code op je telefoon en die code geeft toegang tot het medisch dossier. Wij worden via dat programma, genaamd Carenzorg, netjes op de hoogte gehouden. Via mijn persoonlijke e-mail, die daaraan gekoppeld is, krijg ik meteen bericht. Dit gebeurt, als er nieuws te melden is over mijn vader en het tehuis. Wij zijn over de instelling en de gang van zaken heel tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Mariahof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.