Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Scholtenhof

Fonteinstraat 55 7573 CG Oldenzaal
Deze locatie is onderdeel van Zorgfederatie Oldenzaal

Waardering van Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Scholtenhof - Oldenzaal op 6 maart 2018 Interview

Als ik een afspraak maak wordt hij heel correct nagekomen. Ik zie dat er heel goed op mijn moeder wordt gelet. Ik word op de hoogte gebracht als er iets met mijn moeder is. Als ik bel word ik ook altijd te woord gestaan. Mijn moeder ziet er goed verzorgd uit. Er wordt bij de maaltijden rekening gehouden met wat mijn moeder wil. De maaltijden worden op haar kamer gebracht. Dat vind ik heel prettig. Ik vind de afdeling van mijn moeder prettig over komen. Er wordt vanuit gegaan wat mijn moeder wil. De medewerkers gaan over het algemeen vriendelijk met mijn moeder om. Mijn moeder wil niet van haar kamer af. Ze gaat wel naar de kapper beneden. Mijn moeder is erg op zichzelf en zoekt geen gezelschap. De kamer van mijn moeder vind ik redelijk goed. Hij is niet te groot en niet te klein. Ze heeft een eigen badkamer en een kitchenette. Mijn moeder heeft een mooi uitzicht. Als je het gebouw binnen komt ziet het er leuk uit. Met de EVV-er kan ik heel goed praten over mijn moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Scholtenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.