Waardering van Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Scholtenhof - Oldenzaal op 20 juli 2018 interview

8.5

Als wij problemen signaleren dan wordt er gelijk geschakeld door degene die speciaal voor het contact over mijn moeder is. Er zijn medewerkers die direct reageren als ik iets vraag. Anderen vind ik daar wat minder in. Het gebouw is opgeknapt en de huiskamer veranderd waardoor er minder bewoners zijn. Het gebouw is gedateerd, maar het ziet er netjes uit. De mensen voelen zich er prettig en dat is het belangrijkste. Mijn moeder heeft een kamer aan de achterzijde met een balkon. Ze kijkt uit op de tuin. Het complex is omsloten met appartementen en aanleunwoningen. Er is een grote binnentuin met een prieeltje. Er is een belevingstuin gemaakt. Er wordt alles aan gedaan om het de mensen naar de zin te maken. Beneden is een recreatiezaal die voor allerlei dingen wordt gebruikt zoals filmavonden. Daar wordt ook gegeten. Er is wel een keuken, maar ik weet niet of daar ook gekookt wordt. Er zijn veel vrijwilligers die allerlei activiteiten ondernemen. Er is elke dag wel iets te doen. De medewerkers zouden wel meer willen doen, maar dat kan niet omdat er te weinig medewerkers zijn. Zo kunnen ze bijvoorbeeld niet met een bewoner naar buiten, omdat de andere bewoners dan zonder toezicht zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Scholtenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.