Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Scholtenhof

Fonteinstraat 55 7573 CG Oldenzaal
Deze locatie is onderdeel van Zorgfederatie Oldenzaal

Waardering van Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Scholtenhof - Oldenzaal op 4 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben overal tevreden over, maar de communicatie zou af en toe wel beter kunnen. Als ik dingen doorgeef, gaat dit niet altijd goed. Als ik bijvoorbeeld wat eten klaar zet voor mijn moeder en vraag aan de medewerkers dit haar te geven, gebeurt dit niet altijd en als ik dit dan aangeef, gaat dit niet altijd even goed. De data voor overleg, wordt ook vaak op korte termijn doorgegeven waardoor dit lastig is voor mij. Het maken van afspraken gaat over het algemeen verder wel goed, dit gaat via e-mail. De medewerkers behandelen mijn moeder verder allemaal met liefde en dat vind ik een heel fijn gevoel. De accommodatie is een oud gebouw, maar van binnen is alles netjes. Mijn moeder heeft een grote kamer. Er is een klein keukentje met ruime badkamer en aparte slaapkamer. Dit ziet er goed uit. Er zijn verschillende activiteiten en externe reisjes met een bus. Die worden regelmatig georganiseerd en hier doet mijn moeder ook aan mee. Ik of een vriendin mag ook mee en ik vind het erg leuk dat dit kan. Ik zou deze instelling aan iedereen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Scholtenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.