Waardering van Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Scholtenhof - Oldenzaal op 21 februari 2017 interview

9.8

Ik zie dat mijn moeder altijd tevreden is en ze klaagt niet. Ze verzorgen mijn moeder lichamelijk goed en ze kleden haar fatsoenlijk aan. Als mijn moeder verdrietig is dan geven ze haar individuele aandacht en ze proberen haar gerust te stellen. Ze doen erg goed hun best voor mijn moeder. Mijn moeder houdt heel erg van bepaald eten en daar zouden ze zo voor naar de winkel gaan om het mijn moeder te kunnen geven. Mijn moeder kan op de afdeling alle kanten op en ze proberen het huiselijke te creëren. Er zijn hoekjes waar ze zich kan terug trekken en ze proberen het gemoedelijk te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Scholtenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.