Waardering van Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Scholtenhof - Oldenzaal op 1 november 2018

5.3

verpleegkundige was moeilijk te bereiken, waardoor er ook geen arts te raadplegen was. De zorg voor alzheimerpatiënten was voldoende, maar er was nauwelijks kennis van de ziekte van Parkinson Daardoor was de zorg op een aantal punten slecht.Ook waren er te weinig mensen op de afdeling,zeker tussen 13 en 17 uur! Slechts een persoon op tien patienten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Scholtenhof - Oldenzaal

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het uiteraard erg jammer dat u niet tevreden bent. Wij zullen de door u aangegeven punten bespreken en zouden het hiervoor op prijs stellen als u met ons contact opneemt om in gesprek te gaan.
Wij willen graag samen verdieping geven aan deze situatie en op zoek gaan naar mogelijke oplossingen voor de toekomst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Scholtenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.