Zorggroep Almere, De Toonladder, Leefgemeenschap van Ouderen

uit 26 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Zorggroep Almere, De Toonladder, Leefgemeenschap van Ouderen - Almere op 11 juli 2019 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers zijn lief, behulpzaam en vriendelijk. Soms zijn ze zelfs overbehulpzaam. Er worden dingen voor mij gedaan, zonder dat ik daar om hoef te vragen, niets is ze te veel. Een heel enkele keer wordt er eens iets vergeten, maar dat mag geen naam hebben. Dan herinner ik de medewerker eraan of ik bel nog even. De reactie op mijn bellen is over het algemeen vlot. Bij acute zaken komt men gelijk. Ik krijg een liefdevolle verzorging. Men is ook goed bekend met bijvoorbeeld een tillift, want als die verkeerd wordt gebruikt is dat niet prettig namelijk. Als ik klachten zou hebben, dan zou ik er gelijk over praten en dat vinden de verzorgende ook fijn. Dan wordt de klacht gelijk opgelost. Als het nodig is wordt er tijd voor genomen om een gesprek te voeren en gaat men even bij mij zitten. Er wordt veel uit mijn handen genomen waarmee ik het moeilijk had, dat voelt heel goed. Ik ben zo blij dat ik hier woon. Ik vind de woonruimte meer dan genoeg. Het gebouw is wel al wat verouderd en gaat het dingetjes mankeren. Een reparatie kan lang duren eer het gedaan is. De schoonmaak is naar volle tevredenheid.

Reactie van/namens Zorggroep Almere, De Toonladder, Leefgemeenschap van Ouderen - Almere

Dank u zeer voor deze mooie waardering.
We zullen uw reactie delen met onze medewerkers.

Miriam Bellemakers, Manager De Toonladder

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, De Toonladder, Leefgemeenschap van Ouderen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.