Zorggroep Almere, locatie Archipel, centrum voor wonen, zorg en welzijn

Poëziestraat 166 1321 HT Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, locatie Archipel, centrum voor wonen, zorg en welzijn - Almere op 27 juli 2019 Interview

De EVV-er zou om de vier weken een overleg bewerkstelligen, maar dat gebeurt niet. Als ik haar tref, dan verloopt het goed. Ik heb al wel drie keer gevraagd of ze een gesprek met de arts wil regelen. De arts heeft mij nog steeds niet gebeld en dat vind ik slordig. De medewerkers doen allemaal hun uiterste best. Mijn vrouw heeft zelf het gevoel dat ze niet in de groep wordt opgenomen en ze had op een gegeven moment een hoekje voor haarzelf. Er werken veel uitzendkrachten en die kunnen deze situatie soms ook moeilijk inschatten. Op dit moment zit ze wel aan tafel in de groep en ik heb het idee dat het nu beter gaat. Ze hebben hier driedimensionale spelletjes en mijn vrouw vindt het erg leuk om die te spelen. de accommodatie ruikt goed en ziet er goed uit. Sommige dingen zijn gedateerd, maar ze zijn het aan het opknappen. Zo hebben ze onlangs de gezamenlijke huiskamer opgeknapt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, locatie Archipel, centrum voor wonen, zorg en welzijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.