Zorggroep Almere, locatie Archipel, centrum voor wonen, zorg en welzijn

Poëziestraat 166 1321 HT Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, locatie Archipel, centrum voor wonen, zorg en welzijn - Almere op 12 juli 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben zeer tevreden met mijn woonruimte. Ik heb een eigen douche en toilet. En ik ben blij dat ik mijn eigen spulletjes en meubels mee mocht brengen, dan is het toch een beetje thuis voelen. De zusters zijn aardig en vriendelijk. De hulp die ik ontvang is prettig en naar mijn zin. De zusters komen met regelmaat op de dag kijken hoe het met mij is en of ik nog iets nodig heb. Ook in de nacht kan ik bellen voor hulp. Door de intercom kan ik vertellen waarom ik bel, als de zusters niet ergens bezig zijn, dan komen ze direct en anders vertellen ze mij dat ze er zo aan komen. Ik hoef nooit extreem lang te wachten. Ik weet wel bij wie ik terecht kan als ik een probleem of zo heb, niet bij iedereen maar ik hoef nooit met mijn vragen of problemen te blijven zitten. Ik voel mezelf hier wel de koningin in de kamer; alles wordt voor mij gedaan, tot schoonmaken aan toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, locatie Archipel, centrum voor wonen, zorg en welzijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.