Waardering van Zorggroep Almere, locatie Castrovalva, centrum voor wonen, zorg en welzijn - Almere op 8 mei 2018 interview

7.3

Afspraken maken met de dames van de verzorging gaat heel goed. Als ik iets in het zorgdossier zet, dan gaat het vaak niet goed. Het nakomen van de afspraken hapert nog wel eens. De omgeving vind ik goed. De tuin is aangepast en voor de pg-bewoners is het prettiger geworden om in rond te lopen en voor het personeel is het beter te overzien. De voorzieningen die worden aangeboden vind ik ook uitstekend. Er is elke dag van de week iets te doen wat georganiseerd wordt door de activiteitenbegeleidsters die geassisteerd worden door vrijwilligers. Mijn moeder woont op de pg-afdeling en ze heeft één kamer. Mijn moeder is veel op haar eigen kamer. De maaltijden gebruikt ze in de huiskamer. Het personeel gaat met hart en ziel voor de bewoners. De medewerkers weten hoe ze mijn moeder kunnen triggeren om dingen voor elkaar te krijgen. Mijn moeder zegt altijd eerst nee, maar naderhand wil ze toch wel meedoen. Als ze niet wil dan accepteren ze dat en dat vind ik wel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, locatie Castrovalva, centrum voor wonen, zorg en welzijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.