Zorggroep Almere, locatie Castrovalva, centrum voor wonen, zorg en welzijn

Juan Grisstraat 50 1328 SV Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, locatie Castrovalva, centrum voor wonen, zorg en welzijn - Almere op 24 juli 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik woon al jaren in Almere en ruim 7 jaar hier. Ik ga regelmatig naar clubjes en doe mee aan de activiteiten, zoals de bingo. Het eten kan wat beter, maar heel veel mensen hebben altijd wat te klagen. Er zijn heel wat regeltjes. Het gebouw is super. Ik heb het zien bouwen. Het wassen en aankleden doe ik zelf. Mijn bed wordt 1 keer per week afgehaald en opgemaakt. Er komt steeds een andere medewerker. Nu in de vakantietijd helemaal. Er zijn hier ook heel veel zieken. De medewerkers doen hun best. Er is gewoon personeel tekort. Als ik wil praten, dan moet ik dat aangeven. Tijd voor een praatje is er niet. Ze hebben het veel te druk. Ik woon hier prima en ga nog maar een keer verhuizen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, locatie Castrovalva, centrum voor wonen, zorg en welzijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.