Zorggroep Almere, locatie Castrovalva, centrum voor wonen, zorg en welzijn

Juan Grisstraat 50 1328 SV Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, locatie Castrovalva, centrum voor wonen, zorg en welzijn - Almere op 3 mei 2018 Interview

Zo lang het simpel blijft kan ik afspraken maken en gaat het altijd perfect. Het is een beetje jammer dat niet elke dag dezelfde groep mensen op een huisje werkt. De medewerkers snappen bijvoorbeeld niet allemaal hoe het met de hoorapparaten van mijn moeder moet. Ik denk dat er in de verzorging wordt gestreefd naar het hoogst haalbare en dat zie ik ook wel terug. De medewerkers doen alle mogelijke moeite om uit te vissen wat mijn moeder leuk vindt. Ik zie bijvoorbeeld dat ze haar een aangepast borduurwerk hebben gegeven. Ze hebben ook gezien dat mijn moeder heel goed kan kleuren en daar gaan ze dan ook echt mee aan de gang als ik daarvoor spullen mee breng. Het is het nieuwste gebouw in Almere. Dat is ook duidelijk terug te zien. Als er iets kapot gaat wordt het relatief snel gerepareerd. Mijn moeder heeft een mooie eigen kamer. De afdeling heeft twee huisjes die via een gang aan elkaar gekoppeld zijn. De badkamers zijn ook hypermodern. Als de medewerkers bewoners moeten wassen dan zitten de anderen alleen in de woonkamer. Dat snap ik wel, maar ik zou het graag anders zien. In de woonkamer wordt gezamenlijk gegeten. De maaltijden worden vers klaar gemaakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, locatie Castrovalva, centrum voor wonen, zorg en welzijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.