Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder - Almere op 11 juli 2019 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De kwaliteit van de verzorging is volgens mij goed. Sommige medewerkers zijn wat nonchalanter maar over het algemeen heb ik geen klagen en ben ik heel tevreden. Meestal hebben de medewerkers een gezellig praatje maar hebben ze weinig tijd om bij mij te komen zitten. Ze zijn altijd gehaast. De afspraken worden goed nagekomen, daar zijn de medewerkers heel precies in. Ik kan ook zeggen als ik een dag vroeg geholpen wil worden omdat ik weg moet. Als het enigszins kan, dan houdt men rekening met mijn wensen. Ik heb het erg gezellig met de medewerkers, een geintje kan altijd bij niemand uitgezonderd. Ik heb met niemand moeite. Mijn woning is prachtig. Ik mis alleen een balkon. Het wonen in De Toonladder is fantastisch. Mijn woning is groot en prettig. Ook buiten in de tuin is het vriendelijk aangelegd en netjes. Bekende heb ik De Toonladder al vaak aanbevolen. Iedereen wil hier wel wonen. Ik heb de instelling, als ik ga verhuizen dan sluit ik het oude af en maak een nieuwe start. Daarom kon ik hier ook gelijk wennen. De warme maaltijden van het huis vind ik goed. Ik kan ook met familie terecht in het restaurant als ze op visite komen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder - Almere

geplaatst op 17 juli 2019

Dank u zeer voor deze mooie waardering.
We zullen uw reactie delen met onze medewerkers.

Miriam Bellemakers, Manager De Toonladder

Bent u of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.