Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder - Almere op 19 juli 2017 interview

  • 6
  • 6
  • 6
  • 7
  • 6
  • 7

Gemiddeld cijfer

6.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Toelichting

Door het gebrek aan personeel is de verzorging heel slecht. De medewerkers hebben geen tijd. Maar de medewerkers werken wel allemaal goed en zijn geduldig. Ik moet ook wel eens lang wachten en dan word ik wel eens boos. Ik eet 3 keer per dag in de Serre. Het eten wordt steeds minder. Als ik iets vraag, dan wordt hier niet op ingegaan. Het gebouw is veranderd, nieuwe schilderijen. Mijn kamer is netjes. Ik kan niet veel meer zelf en ik heb maar 1 uur in de week schoonmaak. Dat is erg weinig. Wij gaan regelmatig naar buiten een rondje om. De medewerkers gaan dan mee. Ik ben hier tevreden.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland