Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder - Almere op 11 juli 2019 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben vrij zelfstandig, maar de afspraken die ik heb met de medewerkers betreft verzorging lopen heel goed. Ik heb ook een leuk en spontaan contact met de medewerkers, een grapje tussendoor kan ook altijd. De zusters zijn belangstellend en zorgzaam. De tijden die voor het geven van mijn medicijnen staan, die wisselen wel heel erg. Mijn medicijnen heb ik toch wel liever op de tijd die er voor staat. Verder zijn de medewerkers goed op de hoogte van mijn verzorging. Er is een bepaalde gezelligheid met de verzorgende en een praatje op z'n tijd kan ook. Men neemt mij serieus. Ik heb het hier ontzettend naar mijn zin. Ik voel mezelf hier beslist niet eenzaam. Iedere dag eet ik samen met andere bewoners en ik leg geregeld een kaartje met andere bewoners. Ik vermaak mezelf heel erg goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder - Almere

geplaatst op 17 juli 2019

Dank u zeer voor deze mooie waardering.
We zullen uw reactie delen met onze medewerkers.

Miriam Bellemakers, Manager De Toonladder

Bent u of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.