Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder - Almere op 11 juli 2019 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik beveel De Toonladder steeds aan bij andere mensen. Ik ben namelijk zeer tevreden. Mijn medicijnen worden iedere dag netjes verzorgd. Soms is het wel iets later dan afgesproken is maar dan is er iets waar de medewerkers druk mee zijn, dat snap ik wel. Ik ga iedere dag warm eten in het restaurant. Deze maaltijd duurt van 17.00 uur tot 19.00 uur en dat vind ik heel vermoeiend. Het valt mij op dat er ook in het restaurant tijdens te maaltijd te weinig mensen werken om alles in goed banen te leiden, daarom duurt de maaltijd zo lang. Het zou fijn zijn als hier iets in verbetert kan worden. Het eten smaakt overigens heel goed. Er wordt altijd naar mij geluisterd, maar dan wordt er niet altijd iets mee gedaan als ik iets heb gevraagd. Achteraf krijg ik wel excuses, maar ik moet er dus wel weer achteraan. Ik vind dat sommige medewerkers erg joviaal kunnen doen en dat begrijp ik niet helemaal. Ik hoef niet als schatje en lieverd aangesproken te worden. Maar ze bedoelen het wel goed, dat weet ik. Maar soms is iets meer respect op zijn plaats. Ik doe veel nog zelf, maar mag en moet zelfs altijd bellen als ik meer hulp nodig heb. Mijn woning vind ik heel prettig. Ik had wel graag een balkon willen hebben.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder - Almere

geplaatst op 17 juli 2019

Dank u zeer voor deze mooie waardering.

De maaltijden zijn continu een punt van aandacht, zo ook de personele bezetting.
Geeft u alstublieft aan dat u niet wilt aangesproken worden met 'liefje' en 'schatje' bij de betreffende medewerker. U moet zich ten alle tijden fijn voelen binnen De Toonladder.
We zullen uw reactie delen met onze medewerkers.

Miriam Bellemakers, Manager De Toonladder

Bent u of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.