Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder - Almere op 11 juli 2019 interview

9.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik kaart graag met een aantal bewoners in het restaurant, dat is heel gezellig. Ik voel mezelf heel erg op mijn plek in De Toonladder. Het warm eten is niet zoals ik dat vroeger gewend was, maar het is smakelijk. Het gaat prima zoals alles gaat. Ik heb respect voor alle verzorgende. Ik hecht wel snel aan mensen en heb ik er wel last van dat personeel met regelmaat wisselt. De verzorging blijft echter altijd goed, wie er ook komt. Er is ook een goede begeleiding van de leerlingen, wat voor mij uiteraard weer zeer prettig is. Ik kan mijn eigen inbreng tijdens en over de verzorging geven en daar wordt ook naar geluisterd. In de ochtend wordt ik of vroeg of soms pas tegen tien uur geholpen. Dat vind ik soms wel een ding dat ik moet afwachten wanneer ik geholpen kan worden. Maar daar heb ik wel begrip voor. Als ik aangeef dat ik op een dag weg moet, dan word ik ook op tijd geholpen. De medewerkers weten van aanpakken in postieve zin. Ik heb een open relatie met deze lieve medewerkers. Er wordt meestal goed geluisterd. Er is altijd wel een luisterend oor als ik iets wil vertellen. De gesprekken zijn wel anders met jongere medewerkers in vergelijking met oudere. Ik krijg veel aandacht. Een afspraak nakomen mislukt wel eens, maar dat mag geen naam hebben. Iedereen is even vriendelijk, nooit een boos of ontevreden woord heb ik gehoord. Mijn woning is ruim genoeg en ik kan mezelf goed met de rollator verplaatsen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder - Almere

geplaatst op 17 juli 2019

Dank u zeer voor deze mooie waardering.
We zullen uw reactie delen met onze medewerkers.

Miriam Bellemakers, Manager De Toonladder

Bent u of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.