Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder - Almere op 11 juli 2019 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik mis niets in mijn leven in De Toonladder, ik woon hier perfect. Ik denk dat het wel wat uitmaakt hoe ik zelf medewerkers benader, dan gaan de medewerkers ook op een leuke manier met mij om. Iedereen die hier werkt is even lief. Als er iets is, dan wordt daar gelijk iets aan gedaan en opgelost. Er is altijd wel tijd voor een gesprek. In ieder geval hebben ze aandacht voor mij. Bij mij is nog nooit iets vergeten. Ik heb niets te mopperen. Iedereen behandelt mij netjes. Het warm eten vind ik ook prima. Er wordt dagelijks vers gekookt en ik kan zoveel eten als ik zelf wil. Ik woon alleen en heb een keurig en groot huis. Het wordt goed onderhouden en als er iets kapot is, dan wordt het vlot gerepareerd. In het begin dat ik hier was had ik het moeilijk, maar nu ben ik geheel gewend. In de buurt is een winkel voor de boodschappen, maar dat is best een stuk lopen als je slecht ter been bent en dan moet je ook nog door de winkel lopen. Dan ben ik doodmoe als ik thuis kom.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder - Almere

geplaatst op 17 juli 2019

Dank u zeer voor deze mooie waardering.
We zullen uw reactie delen met onze medewerkers.

Miriam Bellemakers, Manager De Toonladder

Bent u of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Toonladder? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.