Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen

uit 62 waarderingen

Informatie over

160 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
25 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

De bewoners worden van tijd tot tijd bezig gehouden met zingen, voorlezen en spelletjes

8.8
25 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Aandacht voor de bewoner. Kan beter: Vaker iets in Caren vermelden.

8.5
25 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mijn eigen kamer. Kan beter: De in en uitgangen naar buiten moeten beter.

7.7
25 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat er liefdevol persoonlijke aandacht wordt gegeven aan de client. Kan beter: Meer personeel, 1 beleidslijn bij alle locaties van de Zorggroep bijv. ziekenhuisbegeleiding. Bij Polderburen...

9.2
24 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Beter luisteren zowel na de bewoners als familie sommige dingen gaan niet altijd goed ik weet ze doen hun best maar elke keer roepen over bezuinigingen werkt alles niet ten goede

6.2
24 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De persoonlijke aandacht en in het meedenken in de situatie waarin mijn moeder zit. Kan beter: Douchemomenten + extra fysio ivm de ziekte van mijn moeder

7.5
23 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Iedereen is heel zorgzaam en lief Kan beter: Er op letten, dat er altijd iemand op de afdeling is. Dat is iets altijd het geval

7.3
22 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: meedenken Kan beter: prima zo

9.2

Gaat goed: Vriendelijkheid/ geduld van het personeel Kan beter: Meer personeel

8.3
22 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Personeel stuk voor stuk Kan beter: Zorg sluit goed aan.

9.7
15 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Wij zijn zeer tevreden over Polderburen met name de crisisopvang vooral het personeel en verzorging van huisjes 4 en 6 wat een ongelofelijke mensen werken daar, altijd even lief en begripvol. ondanks...

29 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Als schoondochter kijk ik met veel bewondering naar mijn dappere schoonmoeder die hier nu 3 mnd woont en haar draai inmiddels gevonden heeft. De eerste wk. waren niet makkelijk, ze moest erg moest...

8.7
31 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Je voelde je geborgen en vooral de activiteiten die werden aangeboden werd fijn ervaren. Altijd blij met lekker eten. En het was fijn dat u als individu werd gezien.

8.2
16 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

De begeleiding bij het overlijden van mijn man is zo liefdevol verlopen. Er werd geluisterd naar onze wensen en er werd respect vol omgegaan met mijn man. Onze dank is groot voor alle zorg die heel...

9 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede communicatie met familie, goed eten, aandacht warme zorg Kan beter: Geen bijzonder

7.7

Gaat goed: De aandacht en begrip. Kan beter: Binnen roken op eigen kamer

8.8
9 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Op de cluster heeft u een goed gevoel. Kan beter: Op dit moment wordt er onderhoud gepleegd. U zou willen dat het sneller ging.hier

8.5
8 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het eten, de aandacht en de warme zorg Kan beter: Communicatie welk tijdstip er beter gebeld kan worden, of per mail en een vast aanspreekpunt

7.3
26 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ondanks de zware zorg toch het de client naar de zin te maken. Kan beter: Meer handen aan het bed.

26 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede communicatie. Kan beter: Meer aandacht aan het cognitieve component.