Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen

Schietwilgsingel 2 1326 EN Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen - Almere op 5 februari 2021

Ziekte van Alzheimer

Afspraken worden goed nagekomen en opgevolgd, een kleine uitzondering daar gelaten. De zorgmedewerkers verdienen naar mijn mening minstens een 8, zo niet een 9 voor hun werk omdat zij zich zeer betrokken tonen bij het welzijn van cliënten. Daarnaast is ook minstens 90% van hen zelfs persoonlijk betrokken bij de familie van cliënten, wat echt goud waard is. In principe word ik ook gezien en gehoord maar, pertinent door Corona omstandigheden, zitten wij vaak niet meer op 1 lijn en krijg ik daardoor niet de support die ik hard nodig heb. Dit mag de medewerkers niet aangerekend worden, maar wel de beleidsmakers. Dat ik de omgeving als wellicht minder prettig ervaar komt omdat ik deze bekijk vanuit als mens zonder beperkingen. Want praktisch gezien geen commentaar. Valt mijn totale waardering laag uit, dan is dat voornamelijk veroorzaakt door Corona omstandigheden. Laat ik deze geheel buiten beschouwing kom ik zeker gemiddeld op een 8,5 uit! Dus 2 punten hoger dan het gemiddelde nu.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.