Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen - Almere op 11 januari 2017

8.3
  • Ziekte van Alzheimer

Bij binnenkomst zeer onaangenaam. Geen prettig ontvangst en zeer onpersoonlijk. Verzorging liet wat mij betreft zeer te wensen over. Later in de tijd bij overplaatsing van huisje 4 naar huisje 6 is het gevoel van betrokkenheid en de omgang met de medewerksters naar zeer positief veranderd. Heb ook mede door de zeer open communicatie naar elkaar toe veel geleerd. De medewerksters stonden altijd open voor de door mij gevoelde "problemen", m.b.t. de verzorging van mijn man. Ik ben de dames dan ook zeer erkentelijk voor alles  wat ze voor ons hebben betekend. Ze zijn voor ons een grote steun en toeverlaat geweest.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen - Almere

Beste familie, dank voor de beoordeling. Soms is de start lastig; goed te lezen dat u zich later begrepen en gehoord voelde.
Nogmaals dank, namens zorgteams, behandelteam en management.
Francis Kastermans (teammanager)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.