Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen

Schietwilgsingel 2 1326 EN Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen - Almere op 31 juli 2019 Interview

Het gebouw is een paar jaar geleden verbouwd. Ik vind dat het er schitterend uitziet. Ik vind het alleen jammer, dat het restaurant dicht is gegaan. We kunnen nu alleen nog wat drinken halen uit een machine. In de gezamenlijke huiskamer is altijd een gastvrouw aanwezig. Dat vind ik heel fijn. Ik zie dat mijn moeder hierdoor meer persoonlijke aandacht krijgt. Er worden verschillende activiteiten georganiseerd, zoals muziek, ballspellen, gym, kookworkshops en schilderen. Mijn moeder wordt regelmatig naar de activiteiten gebracht. Dat vind ik perfect. De verzorgenden houden er echt rekening mee met wat ze prettig vindt. Mijn moeder ziet er altijd verzorgd uit. De verzorgenden hebben voor haar op een iPod muziek gezet die ze leuk vindt. Ik zie dat ze daar heel goed op reageert.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.