Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen - Almere op 29 november 2012

Mijn echtgenote heeft 7 maanden in Polderburen gewoond.Zij is zeer goed verzorgd. Op alle vragen kreeg ik een juist antwoord. Als ik iets wilde veranderen dan werd er naar mij geluisterd en indien mogelijk werd het gedaan.Al het verzorgend personeel op haar afdeling ( COT - 3) was vriendelijk en behulpzaam. De huiskamer en de slaapkamer was altijd schoon en opgeruimd. Het verpleeghuis heeft geen verdiepingen.Het heeft een prachtige en grote tuin om te wandelen.Het personeel en het mooie restaurant is altijd vriendelijk.Er zijn veel activiteiten in de week. Ik kan het iedereen aanbevelen om- indien nodig - daar verzorging te krijgen. echtgenoot.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.