Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen

Schietwilgsingel 2 1326 EN Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen - Almere op 12 augustus 2019 Interview

Mijn kennis verbleef in een verpleeginrichting op een gesloten afdeling. Mijn kennis sprak slecht, was incontinent en had last met slikken. Ik heb hem regelmatig aangetroffen dat hij van boven tot onder onder de vlekken zat. Over het algemeen vond ik de verzorgsters aardig en betrokken voor hem. Regelmatig waren er invalkrachten die van niets wisten. Als ik vragen had, gaven ze aan, dat ze er geen antwoord op konden geven omdat ze invaller waren. Ik zag mijn kennis vaak alleen maar zitten in een gang. Ik miste persoonlijke aandacht. Het enige wat mijn kennis nog wel deed, was naar de bingo gaan. Zijn afdeling vond ik steriel en saai.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.