Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen

Schietwilgsingel 2 1326 EN Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen - Almere op 24 juli 2019 Interview

Mijn moeder zit in de noodopvang. Het huis en de kamers vind ik keurig netjes. De dames geven mijn moeder zoveel liefde. Ze zijn zo geduldig en lief. De zorg is goed. Ze doen alles wat ze zouden moeten doen. Mijn moeder wordt vaak gedoucht en haar haren worden netjes gekamd. Ze ziet er nu veel beter uit dan voorheen en ze krijgt goed te eten. Er wordt voor de bewoners vers gekookt. Als ik iets aan de verzorgsters vraag, dan wordt dat gedaan. Als ze iets met mijn moeder afspreken, dan doen ze dat ook. De verzorgsters doen alles voor haar wat ze kunnen. Mijn moeder mag mij bijvoorbeeld met hun hulp bellen wanneer zij dat wilt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.