Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen

Schietwilgsingel 2 1326 EN Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen - Almere op 10 juli 2019 Interview

Overige aandoeningen

Toen ik hier kwam wonen was ik een stuk beter dan dat ik mij nu voel. Elk jaar wordt het nu lichamelijk een stukje minder. De omgang met de medewerkers is heel goed. Het is een leuk team. Het team is heel vast, geen verloop. Ze zijn lief en er wordt meegedacht. Dat is heel belangrijk in de zorg. De hulp krijg ik bij het wassen en aan- en uitkleden en bij het douchen. De medewerkers proberen gemaakte afspraken na te komen, maar het lukt niet altijd, omdat er niet genoeg personeel is. De zorg die ik nu krijg is belangrijk voor mij. De zusters zijn mijn vriendinnen, ik kan altijd bij ze terecht. Ik heb bewust voor mijn kamer gekozen, niet te groot. Ik rij met mijn rolstoel zo de tuin in. Ik zit veel buiten in de zomer. Er is veel vrijheid en openheid in Polderburen. Dat vind ik heel belangrijk. Een heel groot minpunt is dat alles door elkaar woont qua verzorging. Er wordt eigenlijk geen onderscheid gemaakt tussen mensen met lichamelijke klachten, dementerende en gehandicapten, maar ook mensen die op een gesloten afdeling zouden moeten wonen. Dus daardoor is er veel reuring in het huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Polderburen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.