Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier

Duitslandstraat 5 1363 BG Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier - Almere op 30 mei 2018 Interview

Ik vind dat het personeel met veel respect met mijn moeder omgaat. Ik vind het jammer dat er geen tuin of binnentuin bij het complex is. Ik mis een mogelijkheid voor mijn moeder om buiten te zijn. Ik heb het gevoel dat als ik met een idee aan kom ten aanzien van mijn moeders gezondheid, dat daar direct op gereageerd wordt. Ik vind ook dat het personeel er op uit is om het beste voor mijn moeder te creëren. Mijn moeder heeft onlangs haar heup gebroken. Ze heeft pijnmedicatie. Ze slaapt erg onrustig. Haar bed is geplaatst tegen een oneffen muur. In haar slaap heeft mijn moeder zich verwond aan deze muur. Daarom heb ik voorgesteld om aan het bed een plank te schuiven zodat ze niet tegen de muur kan botsen. Het personeel kwam zelf op het idee om een mat over de plank te plaatsen. Ik vind het fijn dat ze zo mee denken. Het betreft een kleinschalige afdeling. Ik ben blij dat er echt goed voor mijn moeder gezorgd wordt. Bij binnenkomst ervaar ik een harmonieuze sfeer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier - Almere

Bedankt voor uw mooie reactie. Het doet goed om terug te horen dat u onze zorg als persoonlijk ervaart. Daar doen we erg ons best voor.
Graag willen wij ook reageren op uw opmerking over de buitenruimte, ook omdat meer mensen dat al genoemd hebben. Vizier heeft inderdaad geen buiten. Dat vinden wij - net als u - erg jammer. Het pand heeft beperkingen. Daar kunnen we niet zoveel aan doen, maar we zoeken wel naar mogelijkheden om met mensen naar buiten te gaan. Dat gebeurt ook regelmatig. Daar helpen vrijwilligers bij, af en toe doen medewerkers dat en natuurlijk kan familie altijd vader of moeder meenemen als dat nog mogelijk is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.