Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier

Duitslandstraat 5 1363 BG Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere, Ouderenzorg

Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier - Almere op 19 juli 2018 Interview

Ik vond dat mijn moeder hier goed verzorgd werd. Ik vond wel dat er te weinig personeel was en dat ging ten koste van de aandacht voor de bewoners. De medewerkers gingen op een lieve manier met mijn moeder om. Mijn moeder kreeg de zorg die zij nodig had. Iedereen deed erg zijn best om mijn moeder overal bij te betrekken terwijl ze dat zelf niet wilde. Ik had een vaste contactpersoon, die kon ik altijd bereiken als dit nodig was. De omgeving vond ik waardeloos, de accommodatie vond ik goed. Ik kon niet naar buiten om een rondje te wandelen omdat ik omgeving gewoon erg saai vond. Mijn moeder had een fantastische kamer met een eigen badkamer. De kamer mochten wij inrichten naar haar eigen smaak. Ik ben goed begeleid tijdens het stervensproces van mijn moeder. Er werd iedere dag vers gekookt op de afdeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.