Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier

Duitslandstraat 5 1363 BG Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier - Almere op 26 juli 2019 Interview

Ik zou de instelling niet aanbevelen, omdat er geen tuin bij is. Daardoor hebben de bewoners geen mogelijkheid om naar buiten te gaan. Wel worden er allerlei activiteiten georganiseerd. Het personeel doet goed zijn best voor mijn moeder. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Ook eten en drinken zijn goed geregeld. Als er iets is, dan word ik gelijk gebeld. Een door mij aangevraagd kappersbezoek wordt meteen geregeld. Mijn moeder heeft een eigen kamer. Die is ruim opgezet en heeft een woon- en een slaapgedeelte. Ook heeft ze een eigen badkamer met douche en toilet. Dat vind ik echt perfect. Wel zou er in mijn ogen meer personeel mogen zijn. 's Nachts is er volgens mij maar een medewerker voor ongeveer dertig bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.