Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier

Duitslandstraat 5 1363 BG Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere, Ouderenzorg

Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier - Almere op 30 april 2018 Interview

Mijn moeder heeft eerst in een ander huis gewoond, dus ik heb vergelijking. Ik ben meer dan tevreden over de verzorging die mijn moeder hier heeft gekregen. Ik kwam een keer onverwachts binnen en toen zag ik dat de medewerkers mijn moeder aan het kussen en knuffelen waren, ik vind dat heel bijzonder. Ik vind dat echt onvoorstelbaar, zoveel liefde en warmte. Ik kon niet één medewerker vinden die niet zo was. Ik kon bij iedereen terecht en als diegene mij niet kon helpen, dan werd direct de juiste persoon gezocht. Het enige wat ik jammer vond is dat er geen tuin was. Mijn moeder had een bizar grote kamer, met allemaal ramen. Ze had een eigen badkamer. Als mijn moeder iets niet lustte, dan werd er iets anders voor gemaakt of gehaald. Er waren medewerkers die haar taal spraken en dat was voor mijn moeder erg fijn. Ik ben blij en dankbaar dat mijn moeder de laatste maanden van haar leven hier door heeft mogen brengen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier - Almere

Beste contactpersoon, wij voelen ons vereerd door het hoge cijfer dat u de zorg geeft. Dank voor uw enorm positieve reactie. Namens het team van Vizier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.