Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier

Duitslandstraat 5 1363 BG Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier - Almere op 25 juli 2019 Interview

Mijn vader pakt alles aan wat hem wordt aangeboden. Hij maakt grapjes en dat wordt gewaardeerd. Hij gaat naar tekenen, schilderen en mozaïeken. Ik ga weleens wandelen met een hele groep, mocht het weer dat niet toelaten, dan doen we een spelletje. Er zijn muziekevenementen en dat vindt hij ook leuk. Mijn vader loopt een rondje op de etage, zit op de gezamenlijke woonkamer of gaat naar zijn eigen kamer. Hij eet in de gezamenlijke woonkamer, hier wordt vers gekookt. Ik vind dit huis de beste die er op dit moment is in Almere. Ik wilde dat mijn vader en moeder samen hier konden zijn en er was gelukkig een ontheffing om met z'n tweeën op deze kamer te wonen. Dat was erg belangrijk. Ze hebben hier airco, een eigen toilet en douche. Ik vind het jammer dat er geen binnentuin is. Ook is er maar één lift en als die stuk is dan is er een probleem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.