Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier

Duitslandstraat 5 1363 BG Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier - Almere op 10 februari 2020

Dementie

Wij hebben deze plek bewust gekozen voor mijn schoonmoeder. Het is een kleinschalige woonvorm, waar je wel over een heel ruim appartement met eigen badkamer beschikt. De bewoner kan zijn eigen ritme volgen als het gaat om opstaan en gaan slapen. De lunch en het diner worden gemeenschappelijk in de centrale huiskamer gebruikt. Daar wordt ook gekookt en met de wensen van de bewoners rekening gehouden. Familie is altijd van harte welkom, ook in de centrale huiskamer, waar altijd zorg in de buurt is. Er worden veel leuke activiteiten aangeboden. Alles werd opgemerkt en er werd snel actie op ondernomen. Ook de zorg rondom het sterven was liefdevol en betrokken, zowel naar mijn schoonmoeder als naar ons als familie. De medewerkers van Vizier hebben beter voor mijn schoonmoeder gezorgd dan wij ooit hadden kunnen doen, maar het wel zo hadden gewild. Een betere plek was niet denkbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum Vizier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.