Waardering van Zorggroep Almere, Zorgcentrum De Overloop - Almere op 8 juli 2019 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Als ik op de alarmbel druk, dan komt er redelijk snel een verzorgende naar mij. Er wordt ook adequaat gereageerd als er iets niet goed gaat met mij. Er wordt meestal goed geluisterd naar mij en ik weet bij wie ik altijd terecht kan met mijn vragen. Het op tijd brengen van medicijnen kan nog wel eens wisselen, terwijl er duidelijk afspraken zijn hierover in het zorgleefplan. Dit is wel een aandachtspunt. De verzorgende doen gewoon hun werk wat gedaan moet worden en word ik netjes naar behoren behandeld zoals het hoort. Als ik meer zorg nodig heb, dan kan ik daar naar vragen. Ik maak mezelf nog niet zo druk over de aankomende verbouwing. Zoals de woonruimte nu is, ben ik er ook tevreden over. Eén keer in de week wordt mijn kamer schoongemaakt. Dit gebeurt keurig en naar mijn zin. Ik ben tevreden met de zorg en de aandacht die ik ontvang. Men komt op een gegeven moment op een punt in het leven waarop men meer zorg nodig heeft. En dan is De Overloop aan te bevelen want de zorg is hier meer dan voldoende.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Zorgcentrum De Overloop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.