Waardering van Zorggroep Almere, Zorgcentrum De Overloop - Almere op 8 juli 2019 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers zijn allemaal zo lief, eindeloos zijn ze vind ik. Ik had nooit durven dromen hoe fijn het zou zijn in een zorgcentrum te wonen. Iedereen doet z'n uiterste best het naar mijn zin te maken. Er is altijd wel ergens tijd voor een praatje en ik kan altijd wel bij iemand terecht met mijn vragen of een probleem. Dan wordt er alles aan gedaan het op te lossen. Er is een grote verbouwing van het huis in het zicht, dat vind ik wel vervelend. Ik ben wel blij dat ik straks wat groter kan wonen en hoop wel dat ik op mijn oude stekkie terug mag komen. Ik vind namelijk de plek in het huis zeer prettig waar ik nu woon. Ik heb een heel leuk contact met andere bewoners. Er is veel liefde en humor in De Overloop. Er worden meer dan genoeg activiteiten georganiseerd zoals bingo, sjoelen of een keer een wandeling. Wat fijn is, is dat de winkels op loopafstand zijn. De verzorging is heel goed. Ik kan bellen als ik gedoucht wil worden. Het maakt mij niet uit of dan een man of een vrouw mij komt helpen, iedereen helpt mij gewoon goed en op een fijne manier. Geregeld komt er iemand van de verzorging kijken hoe het met mij gaat. Ik word goed in de gaten gehouden. Straks na de verbouwing krijg ik lekker een eigen grote douche. Nu douch ik in de gang in de grote douche. Ik heb echt geen klachten, alles gaat super fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Zorgcentrum De Overloop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.