Waardering van Zorggroep Almere, Zorgcentrum De Overloop - Almere op 31 juli 2019 interview

6.3

De verzorgenden zijn allemaal lief en zorgzaam voor mijn moeder. Ik vind dat ze haar op een goede manier aanspreken. Ze komen haar altijd snel helpen, als mijn moeder wat nodig heeft. Dat vind ik prettig. Op Carenzorgt houden de verzorgenden bij hoe het met mijn moeder gaat. Ik vind het alleen prettiger om de verzorgenden persoonlijk aan te spreken. Als ik bijvoorbeeld wil weten hoe mijn moeder heeft gegeten, dan kan ik dat altijd aan ze vragen. Ik heb ook goed contact met de arts in het huis. Het gebouw vind ik er van binnen en buiten niet gezellig uitzien. Ik vind het erg verouderd. Er worden nu weer wat meer activiteiten georganiseerd, zoals zelf pizza beleggen, gym, optredens en soms een leuk uitje. Mijn moeder vindt het leuk om bij de activiteiten aanwezig te zijn. Ze heeft een ruime kamer met een eigen douche en toilet. Ik vind dat haar kamer redelijk wordt schoongemaakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Zorgcentrum De Overloop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.