Waardering van Zorggroep Almere, Zorgcentrum De Overloop - Almere op 14 augustus 2019 interview

8.5

De verzorgenden zijn betrokken. De informatievoorziening vind ik goed. Er zijn bijeenkomsten voor de mantelzorgers. De vragen die wij tussentijds stellen, worden keurig beantwoord. De omgang met mijn moeder vind ik liefdevol. Ze zijn heel persoonlijk en ze weten precies wie mijn moeder is. Ze weten waar ze rekening mee moeten houden. Mijn moeder is onlangs overgeplaatst. Met dank aan het personeel krijgt ze een hogere indicatie en gaat ze meer zorg krijgen. Dat is beter voor haar. Het gebouw is verouderd. Ze hebben qua faciliteiten wel van alles. Het gaat binnenkort verbouwd worden. Ze gaan het moderniseren en de bewoners krijgen grotere kamers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Zorgcentrum De Overloop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.