Waardering van Zorggroep Almere, Zorgcentrum De Overloop - Almere op 8 juli 2019 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het bevalt mij heel goed hier te wonen. Ik word keurig verzorgd, ook op mijn kleding wordt gelet of het schoon is. Het personeel is heel gezellig. Wel hebben ze weinig tijd voor een gesprek en juist daar heb is soms best behoefte aan. Mijn medicijnen worden ook keurig verzorgd. Alles wat men voor mij klaar zet, dat eet ik op en dan vind ik het eten nog lekker ook. De woonruimte vind ik te klein. In 1 kamer wonen en slapen is niet fijn. Het is vervelend om hier visite te ontvangen. Ik kan wel met mijn visite naar het restaurant, maar dat vind ik zelf niet zo leuk. In het begin moest ik hier wel erg wennen, maar ik kan niet anders zeggen dan dat de verzorging geweldig is. Soms gaat er ook iemand mee om een lekkere wandeling maken, daar geniet ik van. Ook is er regelmatig zang of spelletjes doen, dan doe ik graag mee. Dat is leuk en gezellig. Ik kan het wel met andere bewoners vinden, er wonen hier aardige mensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Zorgcentrum De Overloop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.