Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Overloop

Boogstraat 1 1353 BE Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere, Ouderenzorg

Waardering van Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Overloop - Almere op 11 april 2018 Interview

Overige aandoeningen

Het is een oud gebouw, het wordt nu een beetje opgeknapt. Het restaurant is gesloten, het eten wordt nu op een ander locatie bereid. Dan staat het daar lange tijd door te garen, voor ze het serveren. Dat zal de smaak niet ten goede komen. Mijn contactpersoon en het verplegend personeel houdt mij goed op de hoogte van de gezondheidstoestand van mijn moeder. Daar vind ik erg goed, zeker gezien het feit dat mijn moeder helemaal afhankelijk is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Woonzorgcentrum De Overloop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.