Zorggroep Almere, Zorgcentrum De Overloop

Boogstraat 1 1353 BE Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere, Ouderenzorg

Waardering van Zorggroep Almere, Zorgcentrum De Overloop - Almere op 14 april 2018 Interview

Ik kan wel afspraken maken, maar soms loopt het niet zo soepel. Ik denk dat de ziektebeelden van mijn moeder de kwaliteit van haar leven beïnvloeden. Mijn moeder kan zich niet uiten en voelt zich dan niet begrepen. Dat vind ik geen minpunt voor de zorg, maar ik denk dat er onvoldoende kennis over de ziekten is. Ze doen volgens mij wel hun best. Het gebouw is al oud en ik vind dat het wel aangepast zou kunnen worden. Ik vind het allemaal gedateerd. Mijn moeder heeft een kamer met een eigen badkamer. Dat vindt zij wel fijn. Er wordt wel van alles georganiseerd voor de bewoners. Mijn moeder kan daar vanwege haar toestand niet aan mee doen. Mijn moeder is altijd moeilijk geweest, ze is niet dement en ze weet heel goed wat ze wil. Het is heel naar dat ze niet meer kan doen wat ze graag wil. Ik vind dat daar nog wel iets mee gedaan moet worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Zorgcentrum De Overloop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.