Waardering van Zorggroep Almere, Zorgcentrum De Overloop - Almere op 8 juli 2019 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind de verzorgende vaak haastig in hun werk. Maar als het goed is, dan komen er nieuwe werknemers bij en hoop ik dat er meer tijd en aandacht voor mij als bewoner komt. Ik vind de zorg die ik ontvang wel altijd prima. Dagelijks kan ik aangeven of ik wil douchen, dat is heel prettig. De een is met hulp geven hardhandiger dan een ander of men is zo soft dat je er naar van wordt. Maar ik kan aangeven hoe ik wel graag geholpen wil worden, dat accepteert men hier ook. De omgang met de verzorgende is voorkomend en behulpzaam. Ik ontvang fijne en handige adviezen. Alles loopt gesmeerd qua afspraken. Men staat altijd paraat. Als het nodig is dan wordt er uitgebreid tijd gemaakt voor een gesprek. Ik kan staan en gaan waar ik wil, als ik het maar even aangeef bij het personeel dat ik weg ga. De Overloop zit in een oud gebouw en is nodig aan vernieuwing toe. Ik heb nu 1 kamer en ben daardoor wel beperkt in mijn bewegingsruimte. Er is een lift aanwezig, dus ik kom naar boven en naar beneden. Ik heb het reuze naar mijn zin en neem het zoals het is. De kwaliteit van de maaltijden is prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Zorgcentrum De Overloop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.