Waardering van Zorggroep Amsterdam Oost, locatie De Open Hof - Amsterdam op 14 juli 2017 interview

6.2

De medewerkers vind ik heel wisselend met mijn moeder omgaan. Het personeel wisselt ook best wel veel. Mijn moeder is dement en kan niet meer alleen los lopen. Sommige medewerkers laten mijn moeder achter op het voeteneind van haar bed, terwijl ze niet bij haar rollator kan. Ze kan op deze manier geen kant op en dat vind ik niet fijn. De zorg is echt heel afhankelijk van wie de zorg verleent. Het gebouw is oud en ik vind dat dit ook te merken is. Het toilet ruikt bijvoorbeeld meestal niet echt fris en het plafond ziet er niet overal schoon uit. De privéruimte van mijn moeder vind ik prima. Hij is voldoende groot en ze heeft ook een eigen badkamer. Er worden wel activiteiten georganiseerd, maar niet elke medewerker brengt haar naar de activiteit toe. Dat vind ik erg. Mijn moeder is misschien wel apathisch, maar van sommige dingen kan ze best nog heel goed genieten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Amsterdam Oost, locatie De Open Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.