Zorggroep Amsterdam Oost, locatie De Open Hof

Fahrenheitstraat 115 1097 PP Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Amsterdam Oost

Waardering van Zorggroep Amsterdam Oost, locatie De Open Hof - Amsterdam op 19 maart 2021

Ziekte van Alzheimer

Een dementerend familielid van ons is hier opgenomen (inmiddels bijna 2 jaar). Kwaliteitsverschillen tussen verzorgers zijn enorm. Sommigen zijn betrokken, anderen tonen nauwelijks interesse in hun cliënt. Veel wisselingen van de wacht. Persoonlijke aandacht is minimaal en vaak plichtmatig. Met de zorgen en observaties van familieleden wordt weinig gedaan. Gemeenschappelijke faciliteiten zijn ongezellig, net als de kamers. Alles is sleets. Communicatie van hogerhand is onvoldoende, zeker in coronatijd. Het volgsysteem Label Care fungeert eerder als een soort kladblok voor de dienstdoenden, dan dat het werkelijk relevante informatie en inzichten bevat waar de kring rondom de dementerende wijzer van wordt. Hygiëne, zoals het schoon houden van de kamer en de persoonlijke verzorging van de cliënt, kan echt veel beter. Een klaagzang inderdaad, deze beoordeling. De Open Hof zou in alle openheid kritisch naar zichzelf mogen kijken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Amsterdam Oost, locatie De Open Hof - Amsterdam

Ons team wil kwetsbare bewoners heel graag een zo prettig mogelijke laatste levensfase bieden. Het is fijn als we dit samen met de familie en in goed overleg kunnen doen. Wij hopen dan ook van harte dat de genoemde punten met de teamleider worden besproken.
Hartelijke groet,
team De Open Hof

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Amsterdam Oost, locatie De Open Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.