Waardering van Zorggroep Amsterdam Oost, locatie De Open Hof - Amsterdam op 14 juli 2019

8.2
  • Dementie

Ik ben de mantelzorger/1e contactpersoon van mijn pleegmoeder. Zij is dement en woont op de 2e verdieping. De zorg voor mijn moeder is van zeer hoge kwaliteit en je kan merken dat aandacht voor de bewoners en hun behoeften hoog staan genoteerd. Via my lable care kan ik goed een vinger aan de pols houden over de dagelijkse gang van zaken en houd ik overzicht over de algehele  situatie waarin mijn moeder zich bevindt. De communicatie met de zorg verloopt erg prettig en heeft een open karakter. Ze maken altijd even tijd om mij te informeren over de actuele stand van zaken. ook in dit huis gaat lang niet alles van een leien dakje, zoals was die zoek raakt en tv die het niet doet. Maar dat is erg snel vergeten zodra je die zaken afweegt tegen hetgeen ik hierboven beschrijf. Het huis heeft meestal voldoende personeel, beschikt over een groot bestand aan prima aangestuurde vrijwilligers, en doordat de sfeer op collegiaal niveau goed lijkt zie ik weinig wisseling in het personele bestand. Kortom een dikke pluim voor al die hardwerkende mensen en niet in de laatste plaats voor hoe hier leiding wordt gegeven. Ook gun ik alle bewoners en medewerkers een mooie nieuwbouwlocatie en ik hoop dat het gepraat hierover zich snel zal uitdrukken in een mooi, nieuw en veel functioneler gebouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Amsterdam Oost, locatie De Open Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.