Waardering van Zorggroep Amsterdam Oost, locatie De Open Hof - Amsterdam op 8 juni 2017 interview

7.8

Ik zie dat mijn vader daar goed verzorgd wordt. De afspraken die we maken worden goed nageleefd. Mijn vader vindt het eten over het algemeen wel goed. Ik ben tevreden over de aandacht die hij krijgt. De medewerkers reageren op een positieve manier op mijn vader. Ik heb zelf goede contacten met de arts en de afdelingscoördinator. Als er iets is, dan bespreken ze dat met mij, bijvoorbeeld andere medicatie. De kamer van mijn vader vind ik wat gedateerd, maar hij is wel schoon. Er zijn sportmogelijkheden en andere recreatiemogelijkheden, zoals dansavondjes en optredens. Ik krijg altijd het programma van de activiteiten en dat ziet er goed uit. Ook vind ik het goed dat er een buitenterrasje is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Amsterdam Oost, locatie De Open Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.