Waardering van Zorggroep Amsterdam Oost, locatie De Open Hof - Amsterdam op 9 juni 2017 interview

4.7

Met de verpleegsters die er al langer werken kan ik erg goed overweg, maar met de flexwerkers niet. De flexwerkers helpen mijn moeder niet met drinken terwijl dat wel nodig is. Er wordt een flesje met voedingssupplementen neergezet, maar mijn moeder kan niet zelf het flesje openmaken. De vaste kern van medewerksters die behandelen mijn moeder en mij met respect. De communicatie is erg slecht, ze houden zich niet aan de afspraken. Er gaan veel dingen mis, vooral met de was. Daarom heb ik het gevoel dat ik de was zelf mee naar huis moet nemen. Het gebouw is erg oud en niet meer van deze tijd. Het is er ook niet schoon. Ze roeien met de riemen die ze hebben, ik heb veel respect voor de mensen die er werken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Amsterdam Oost, locatie De Open Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.